متخصص جراحی فک و صورت در تهران

متخصص جراحی فک و صورت

دکتر جراحی فک و صورت برای درمان طیف وسیعی از بیماری ها، اختلالات و مشکلات مرتبط با دهان، فک، گردن، سر و صورت آموزش می بیند. این جراح فک و صورت همچنین دوره‌های مربوط به انجام عمل جراحی روی بافت‌های سخت و نرم نواحی فک، دهان و صورت را می‌گذراند تا تخصص کافی برای اعمال جراحی این نواحی را پیدا کند.

ایالت متحده آمریکا، آلمان و سوئیس از پیشگامان و برترین کشورها در زمینه جراحی فک و صورت هستند؛ با این حال ایران نیز رتبه اول در زمینه برترین متخصصین جراحی فک و صورت در منطقه غرب آسیا است.

چه زمانی به متخصص جراحی فک و صورت مراجعه کنیم؟

اگر از مشکلات مربوط به دهان، فک و صورت رنج می‌برید، مراجعه به دکتر فک حاذق و باتجربه می‌تواند به شما کمک کند که با روش‌های مختلفی آن را درمان کنید. انواع بیماری‌هایی که توسط جراح فک درمان می‌شوند را می‌توان در دسته بندی‌های زیر خلاصه کرد:

  • جراحی انواع نهفتگی‌های دندانی در فک‌ها
  • تراز کردن فک بالا و پایین با روش‌های جراحی انواع اعمال ارتوگناتیک و استئوتومی‌های فک‌ها و تومورها و کیست‌های فک، دهان وصورت
  • جراحی ایمپلنت‌های دندانی درتمام موارد اعم از درمان‌های ساده  تا درمان‌های پیشرفته مربوط به ایمپلنت‌ها (از قبیل لیفت سینوس ماگزیلا و پیوند استخوان ازسایر نواحی بدن مثل استخوان لگن و…) وتمام اعمال جراحی زیبایی درناحیه صورت (رینوپلاستی، بلفاروپلاستی و…)
  • درمان انواع صدمات صورتی ناشی از تصادفات وشکستگی‌های ناحیه فک و صورت (فک فوقانی، تحتانی و گونه‌ها

جراحی زیبایی فک

متداول ترین روش های درمان بیماری ها و اختلالات فک و صورت

جراح فک و صورت، از روش‌های درمانی مختلفی برای رفع مشکلات نواحی صورت، گردن، فک و دهان بیماران بهره می‌برد، که متداول‌ترین آنها عبارت است از:

جراحی دندان عقل: درصورتی‌که امکان کشیدن دندان عقل وجود نداشته باشد، متخصص جراحی فک، با روش‌های جراحی سرپایی و بی حسی موضعی می‌تواند دندان عقل نهفته را از دهان خارج کند.

عمل جراحی زیبایی فک: عمل جراحی زیبایی فک به منظور تراز کردن فک بالا و پایین انجام می‌گیرد. در این روش درمانی، اختلالاتی مانند اختلالات مفصل فکی گیجگاهی یا TMD، تراز نبودن فک بالا و پایین، درمان می‌شود. هزینه جراحی بازسازی فک بستگی به نوع جراحی دارد که باید انجام دهید. هزینه جراحی زیبایی فک در ایران از 1500 تا 3000 دلار است. جنیوپلاستی استخوانی یا بزرگ کردن چانه با جراحی استخوان نیز هزینه بسیار بالاتری دارد؛ از 4000 دلار تا 5000 می‌باشد.

جراحی تومور و کیست: جراحی هر گونه تومور و کیست به خصوص تومورهای سرطانی در ناحیه گردن، فک، صورت و دهان باید توسط بهترین متخصصین جراحی فک انجام گیرد تا مشکلات بیمار به سرعت برطرف شود.

ایمپلنت دندان: یکی از متداول‌ترین جراحی‌های زیبایی – درمانی که امروزه توسط متخصصین جراحی فک و صورت انجام می‌شود، پرکردن جای خالی دندان‌های از دست رفته با کاشت ایمپلنت دندان است. در این روش، جراح، پایه ایمپلنت را به جای ریشه دندان در استخوان فک می‌کارد و در نهایت تاج دندان مصنوعی روی آن سوار می‌شود.

جمع بندی

مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت که دارای بورد تخصصی است، تاثیر قابل توجهی در نتیجه درمان بیماری‌ها و مشکلات مختلف خواهد داشت. دکتر مهدی سزاوار از جمله معتبرترین و حاذق‌ترین جراحان فک و صورت است که در درمان انواع اختلالات تجربه کافی داشته و در شرایطی که حتی ظریف‌ترین جراحی‌های فک و زیبایی مورد نیاز باشد، می‌تواند به شما کمک کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بهترین جراح فک، صورت و زیبایی تهران

مقالات مرتبط

گن بوکال فت چیست

گن بوکال فت چیست؟

عمل بوکال فت یکی از جراحی‌های زیبایی صورت محسوب می‌شود که در طول این جراحی چربی بین استخوان گونه و فک برداشته و صورت فرم

عفونت ایمپلنت دندان

عفونت ایمپلنت دندان

ابتلا به عفونت ایمپلنت دندان از سال 2000 میلادی به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. تحقیقات نشان می‌دهد که نیمی از روش‌های کاشت

هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب چیست؟

افزایش سن یا وزن ممکن است باعث ایجاد یکی از اصطلاحات پرکاربرد در زمینه زیبایی چهره یعنی “غبغب” شود. این وضعیت معمولاً ناشی از افتادگی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *