جراحی زیبایی صورت مردان

جراحی زیبایی صورت مردان

تقریبا همه انسان ها؛ چه مرد و چه زن در جامعه امروزی به دنبال جذاب به نظر رسیدن هستند. البته، معیارهای مختلفی برای ظاهر زیبا و جذاب به نظر رسیدن و زیباتر شدن وجود دارد که این ملاک ها در زنان و مردان متفاوت می باشند. برخی هنوز تصور می کنند که جراحی های زیبایی صورت تنها در انحصار زنان است اما این تصور غلط است. البته، استقبال مردان از جراحی های زیبایی صورت مانند زنان نیست اما این تمایل در جامعه امروزی به دنبال تکامل و تلاش برای رسیدن به آن و داشتن ظاهری زیباتر رو به فزونی است.

نیاز های هر جامعه ای با توجه به زمان خودش متغیر است و جهان در سال 2022، دنیایی است که همانطور که به ویژگی های درونی افراد ارزش قائل است ظاهر و چهره هم برایش پررنگ است. هرچند، این به معنی آن نیست که در گذشته داشتن ظاهری زیبا حسن محسوب نمیشده اما به طور کلی تمایل برای داشتن چهره ای بهتر در دنیای امروزی بسیار پررنگ شده است. تصمیم آقایان برای جراحی زیبایی صورت البته فقط برای داشتن ظاهری زیبا نیست بلکه با این کار آنها تلاش می کنند تا با برطرف کردن نواقص چهره خود اعتماد به نفس شان را نیز بازیابی کنند و در موقعیت های اجتماعی، کاری و به طور کلی در زندگی شان بهتر و موثرتر عمل کنند.

یکی از دلایل ترویج جراحی های زیبایی نیز همین دلایلی است که عنوان شد. امروزه مردان زیادی تصمیم به جراحی های زیبایی می گیرند. این تصمیم آنچنان هم سن و سال و قشر خاص نمی شناسند و در هر سنی ممکن است این تمایل در آنها ایجاد شود. برخی از آن ها در سنین جوانی به دنبال تغییر و بهتر شدن چهره کنونی خود هستند و برخی هم که سن و سال شان بیشتر است، می خواهند با انجام این جراحی ها جوان تر از سن کنونی شان به نظر برسند اما عمل های زیبایی صورت مردان چه انواعی دارد؟

برای مطالعه مقاله عمل قرینه سازی صورت و مطالعه بهترین روش های آن کلیک کنید.

لیفت نخ صورت مردان چطور انجام می شود و چه تاثیری در زیبایی صورت شان دارد؟ آیا مردان می توانند برای پلک و چشم هایشان هم عمل زیبایی انجام دهند؟ عمل لیفت گردن مردان به چه صورت است؟ بهترین جراح صورت مردان کیست؟ هزینه کشیدن پوست مردان و جراحی زیبایی آن ها چقدر برای بیمار آب می خورد؟ این ها ؛ همه و همه از جمله مهم ترین سوالاتی است که مراجعه کنندگان می پرسند که در این مقاله تلاش کردیم تا به تمام ابهامات آنها در زمینه جراحی صورت مردان پاسخ دهیم. پس اگر شما یا اطرافیانتان تصمیم به انجام جراحی صورت مردان را دارید توصیه می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

جراحی زیبایی پلاستیک برای مردان

همانطور که در بالا گفتیم تصور اینکه جراحی زیبایی پلاستیک منحصر به زنان است اشتباه است و مردان هم می توانند جراحی پلاستیک انجام دهند. البته این جراحی باید متناسب با چهره آنها باشد و جراحی های غیر اصولی و خارج از عرف ممکن است باعث خجالت زدگی بیمار شود.

انواع زیادی از جراحی های پلاستیک برای مردان امروزه در ایران و جهان انجام می شود که عمل زیبایی چشم، لیفت نخ صورت مردان، جراحی پلک، لیفت گردن، لیفت شقیقه، جراحی بینی، تغییر فرم و سایز چانه و کشیدن پوست از مهم ترین آن ها است. همگی این جراحی های زیبایی باید توسط پزشک متخصص و حاذقی که سالها در این زمینه فعالیت کرده و تجربه جراحی های متعددی را دارد انجام شود چون در غیر اینصورت می تواند برای بیمار دردسرساز شود.

یکی از مشکلاتی که در صنعت جراحی های زیبایی همواره وجود داشته این است که چون این جراحی ها اغلب از هزینه بالایی برخوردار است، این موضوع باعث شده تا پای کسانی که تخصص لازم در این زمینه را ندارند به صنعت زیبایی باز شود و باعث شود بیمار دچارمشکل شده و دچار دردسرهای جبران ناپذیر شود. برای همین، از ابتدای کار لازم است در انتخاب پزشک دقت لازم را داشته باشید تا دچار دردسرهای احتمالی نشوید.

جراحی زیبایی پلاستیک برای مردان

عمل زیبایی چشم مردان

یکی از مهم ترین اجزای صورت هر فردی چشم هایش است. شاید برای هر کسی پیش آمده باشد که با بررسی چهره خود به این نتیجه رسیده اید که با عمل زیبایی چشم هایتان، تغییر شگرف و موثری در ظاهرتان ایجاد می شود. عمل زیبایی چشم جزو جراحی های پلاستیک برای مردان است که در آن پزشک متخصص به اصلاح عیوب چشم می پردازد و با جراحی سعی می کند تا آنها را برطرف کند.
این نواقص گاه ممکن است فرد به صورت ارثی این عیوب را داشته باشد یا به مرور زمان و بر اساس کهولت سن ایجاد شده باشد یا دلایلی مثل حوادث مختلف از جمله آتش سوزی و… دلیل آن هرچه که باشد جراح متخصص توانایی این را خواهد داشت که این نواقص را متناسب با فرم صورت بیمار اصلاح کند.
نواقصی از جمله افتادگی پلک، چروک های اطراف چشم و پف بالا و زیر چشم از جمله معایبی است که ممکن است برخی را آزار دهد و اعتماد به نفس آنها را کاهش دهد. برای همین، ممکن است برخی به فکر جراحی های زیبایی چشم بیافتند و نسبت به جراحی آن اقدام کنند.
البته، برخی ممکن است مشکل شان مربوط به حالت چشم هایشان باشد و بخواهند آن ها را بادامی تر یا بازتر بر اساس سلایق خود کنند. عمل چشم گربه ای و چشم روباهی هم از جمله عمل های زیبایی جدید چشم است که برخی اقدام به انجام آن می کنند که بیشتر متقاضیان آنها جوانان است. عمل” بلفاروپلاستی”، جراحی زیبایی گودی چشم، تغییر رنگ چشم، عمل زیبای چشم افتاده، عمل زیبایی پف چشم، عمل بزرگ کردن چشم و جراحی زیبایی سیاهی چشم از سایر جراحی های زیبایی چشم است که طرفداران پروپاقرص زیادی دارد.

لیفت نخ صورت مردان

زیبایی ظاهر یکی از مهم ترین ویژگی های هر فرد محسوب می شود که زن و مرد نمی شناسد و همه میخواهند آن را حفظ یا بیشتر کنند. چین و چروک هایی که به صورت ارثی یا در اثر کهولت سن برای مردان ایجاد شود ممکن است برای برخی از آنها ناراحت کننده باشد و اعتماد به نفس آنها را کاهش دهد. برای اصلاح این چین و چروک ها مردان زیادی هستند که دوست دارند و تصمیم می گیرند تا از روش لیفت نخ استفاده کنند و این عیوب را برطرف کنند. این روش، در جوان سازی و برطرف کردن چین و چروک های پوست تاثیر به سزایی دارد. مخصوصا که مردان در طول زندگی خود ممکن است کمتر برای پوست خود وقت و هزینه کرده باشند و چون اغلب آنها شاغل هم هستند در اثر استرس های فراوان و نورخورشید پوست شان آسیب دیده تر از زنان است، برای همین، انجام این روش برایشان بسیار مفید است. یکی از دلایل ظاهر شدن چین و چروک های مختلف در پوست انسان این است که با کهولت سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و تولید کلاژن سازی در پوست متوقف می شود. در این زمان، پوست اغلب شل شده و چین و چروک های مختلف در آن ظاهر می شود که با روش لیفت نخ می توان تا حدود زیادی آن را برطرف نمود. البته، لیفت نخ صورت جزئی از مجموعه روش های لیفت است و روش های دیگری هم برای جوانسازی و لیفت صورت وجود دارد که پزشک بر اساس شرایط بیمار ممکن است توصیه به انجام آنها کند. انواع روش های لیفت صورت عبارت اند از:

  • لیفت با نخ
  •  هایفوتراپی
  •  RF فرکشنال
  •  تزریق بوتاکس
  •  تزریق ژل یا چربی
  • کربوکسی تراپی

در روش لیفت صورت با نخ با استفاده از نخ های جذبی یا موقت در پوست پزشک اقدام به جوانسازی صورت می کند. با این روش می توان به پوست را سفت کرد و لیفت نمود. همچنین، این روش برای تحریک کلاژن سازی پوست نیز موثر است. همانطور که می دانید کلاژن یکی از عوامل اصلی حفظ زیبایی و جوانی پوست است. این روش باعث می شود تا پوست فرد که سالها نمی توانست کلاژن تولید کند دوباره اقدام به کلاژن سازی کند. جالب است بدانید برای انجام این روش نیازی به برش در ناحیه پوست نیست و فقط با استفاده از تکنیکی که پزشک به کار می برد می توان پوست را سفت و بالا برد. این روش، تکنیکی است که به جای جراحی کاربرد دارد و با استفاده از آن بدون درد و خون ریزی می توان افتادگی پوست را برطرف کرد.

 

لیفت نخ صورت مردان

 

انواع عمل های زیبایی صورت مردان

همانطور که در بالا هم عنوان شد عمل های زیبایی صورت محدود به زنان نمی شود و تمام عمل های زیبایی صورت که برای زنان کاربرد دارد برای مردان نیز موثر و کاربردی است. کاشت موی سر، تزریق چربی به صورت، کاشت ریش و سبیل، جراحی چشم، جراحی پلک، لیفت گردن، جراحی بینی، لیفت شقیقه مردان، زاویه سازی صورت و لیفت صورت تنها بخشی از جراحی های زیبایی پرطرفدار صورت مردان است که در ایران و جهان انجام می شود. انجام درست و اصولی این جراحی ها است که اهمیت این جراحی ها را بالا می برد. برای همین، انتخاب بهترین دکتر و جراح می تواند به شما کمک کند تا به چهره دلخواه خود برسید و دچار عوارض ناشی از این جراحی ها نشوید. البته، هیچ جراحی ای بدون عوارض نیست اما رعایت برخی از موارد میتواند باعث شود تا احتمال آنها کاهش یابد. انتخاب پزشک مناسب، رعایت نکات قبل از جراحی، رعایت نکات دوران نقاهت، مراقبت از صورت و رعایت نکاتی که پزشک به شما ارائه می دهد باعث می شود تا جراحی موفقی را پشت سر بگذارید.

جراحی زیبایی پلک مردان

جراحی پلک یکی از مهم ترین و متداول ترین جراحی هایی است که در سراسر دنیا صورت می گیرد. یکی از جراحی های زیر شاخه این جراحی، بلفاروپلاستی (جراحی پف پلک) است که در شادابی و جوانی پوست تاثیر به سزایی دارد. جراحی پلک هم میتواند به صورت بی حسی و هم به صورت بی هوشی عمومی صورت بگیرد و انتخاب روش آن وابسته به شرایط شما و پزشک معالج تان دارد. پف و چربی و پوست های اضافه پلک باعث می شود تا همیشه فرد نیز دیگران خسته و کسل به نظر برسد و تا حدود زیادی زیبایی او را تحت الشعاع قرار خواهد داد. مهم ترین کارکرد این روش، هم صافی پوست اطراف چشم، حذف چین و چروک های چشم، از بین بردن چربی ها و پوست های زائد است تا بیمار ظاهر بهتری داشته باشد. این عوامل ممکن است هم به صورت ارثی و انتقال ژن ها به فرد رسیده باشد و هم با کهولت سن.

جراحی که اقدام به زیباسازی پلک بیمار می کند باید از تبحر و تجربه لازم در این زمینه برخوردار باشد تا بهترین و ایده آل ترین نتیجه برای بیمار کسب شود. همانطور که گفتیم این قبیل جراحی ها فقط شامل زنان نیست اما در جراحی مردان این اقدام متناسب با چهره و جنسیت آنها انجام خواهد شد تا بیمار چهره مصنوعی و زنانه پیدا نکند و ویژگی های مردانه در او حفظ شود. البته، اگر پزشک تان متخصص و باتجربه است در این زمینه میتوانید به او اعتماد کنید و نگران نباشید، چون او تجربه سالها جراحی موفق در این زمینه را دارد. اما چه افرادی گزینه مناسبی برای این کار هستند عبارت اند از:

  •  کسانی که چشم هایشان همیشه ظاهری خسته دارد
  •  کسانی که چروک های زیادی در اطراف چشم هایشان دارند
  •  کسانی که دچار افتادگی پلک هستند
  •  کسانی که از پف اطراف چشم رنج می برند

جراحی زیبایی پلک مردان

 

جراحی زیبایی لیفت گردن مردان

یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از آن رنج ببرند به ناحیه گردن مربوط می شود. شل شدن عضلات و آویزان شدن پوست گردن از جمله این مشکلات است که با لیفت گردن میتوان به برگشت گردن به حالت قبلی نزدیک کرد. شل شدن عضلات گردن و پوست اطراف گردن می تواند باعث زیبایی و برگشت شادابی به چهره بیمار شود. اما چه کسانی گزینه مناسبی برای لیفت گردن هستند. این شرایط عبارت اند از :

  •  کسانی که چربی اضافه در ناحیه گردن دارند
  •  افرادی که گردن شان خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است
  •  کسانی که بیماری های خاص ندارند و جراحی برایشان خطرآفرین نیست

جراحی بینی در مردان

داشتن فرم بینی مناسب در داشتن چهره و ظاهری ایده آل بسیار موثر است. درست است که در ابتدا شاید زنان متقاضی بیشتر جراحی های بینی بودند اما با پیشرفت علم و جا افتادن این مساله در جوامع مختلف علایق مردان هم نسبت به این جراحی بالاتر رفت و در حال حاضر نیز تعداد متقاضیان مرد برای جراحی بینی روز به روز بالاتر می رود. عمل جراحی بینی در مردان به مراتب سخت تر از زنان است چون باید دقت ویژه تری برای طراحی آن به کار برد تا چهره فرد مصنوعی نشود. به این صورت که طراحی نوک بینی و سوراخ های آن و زاویه بینی از کنار آن باید بسیار طبیعی و مناسب با چهره مردان باشد. بنابراین، پزشکی که انتخاب می کنید باید به خوبی به تفاوت های چهره زنان و مردان مسلط باشد تا به دردسر نیافتید. برخی پزشکان هستند که به علت نداشتن تسلط کافی در این زمینه تمام جراحی هایشان را به یک شکل انجام می دهند و تفاوت آنها را به سختی میتوان تشخیص داد. بنابراین، در ابتدای کار بیماروظیفه مهمی را دارد و آن هم انتخاب بهترین پزشک و تحقیق درباره او است که نباید این کار سرسری گرفته شود.

جراحی زیبایی لیفت شقیقه مردان

لیفت شقیقه از روش هایی است که برای بالاتر رفتن فرم ابروها و از بین بردن چین و چروک های صورت به خصوص کنار چشم استفاده می شود. با این روش چشمان بیمار زیبایی ویژه ای پیدا می کند و ابروهایش به اصطلاح کشیده تر خواهد شد. با اتجام لیفت شقیقه می توان دم ابروها را زیباتر کرد و به زیبایی چشم افزود. با این روش همچنین میتوان فاصله چشم و ابرو را تنظیم کرد. برخی ممکن است به دنبال راهی برای درشت تر به نظر رسیدن چشم های خود باشند که لیفت شقیقه می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. افرادی که از سلامت کافی برخوردارند و بیماری های زمینه ای ندارند و سن شان بالاتر از 22 سال است میتوانند گزینه مناسبی برای لیفت شقیقه باشند اما بررسی دقیق چهره و اینکه ایا بیمار شرایط کافی برای لیفت شقیقه را دارا است بر عهده پزشک متخصص می باشد.
بزرگ کردن و فرم دهی به چانه
بزرگ کردن و فرم دهی به چانه یکی از پرطرفدارترین روش های زیباسازی صورت است که امروزه در حال انجام می باشد. با استفاده از جراحی یا تزریق ژل می توان چانه را بزرگ و به آن فرم ایده آل را بخشید. اگر قصدتان فرم دهی و بزرگ کردن چانه باشد اغلب از تزریق ژل استفاده می شود که هدف آن متعادل سازی صورت است.

بهترین جراح زیبایی صورت مردان در تهران

همانطور که گفتیم انتخاب پزشک معالج از اهمیت بسیاری برخوردار است و بیمار باید آن را جدی گرفت. همانطور که انجام هرکاری نیاز به تخصص لازم دارد در زمینه جراحی زیبایی هم به همان صورت است. در جراحی صورت علاوه بر اینکه پزشک باید سعی کند تا بهترین نتیجه را برای بیمار حاصل کند، سلامتی او هم در گرو پزشک است. بنابراین بیمار نباید سلامتی خود را با انتخاب هر پزشکی به خطر بیاندازد. برخی پزشکان ممکن است تخصص لازم را نداشته باشند و بیمار را به دردسر بیاندازد. توصیه تیم پزشکی ما برای شما اگر قصد انجام جراحی های صورت مردان را دارید دکتر” مهدی سزاوار”، جراح فک، دهان، صورت و زیبایی است که سابقه سالها فعالیت در زمینه جراحی زیبایی را دارد و همچنین جراحی های موفق زیادی را در کارنامه پزشکی خود به ثبت رسانده است. حتی اگر بخواهید در این زمینه مشاوره لازم را کسب کنید و خود را برای انجام این جراحی ها محک بزنید می توانید با مراجعه به مطب ایشان سوالات خود را از ایشان بپرسید.

هزینه کشیدن پوست صورت مردان

کشیدن پوست یا لیفت صورت روش های مختلفی دارد که در بالا عنوان شد. این روش برای صاف کردن و اصلاح چین و چروک های پوست صورت می گیرد و مهم ترین هدف آن اصلاح چین و چروک های پوست است.استرس، نور خورشید، ژن ها، عوامل ارثی و افزایش سن از مهم ترین عواملی هستند که خاصیت ارتجاعی پوست را تحت تاثیر قرار داده و باعث پیدایش چین و چروک در پوست می شوند. هزینه کشیدن پوست در کلینیک های مختلف یکسان نیست. برخی از این کلینیک ها ممکن است از اجناس مرغوب برای بیمار استفاده نکنند و پزشک شان از تبحر و تخصص لازم را نداشته باشد. البته گرانی یا ارزانی هیج کلینیکی به معنای معتبر بودن آن نیست. پیشنهاد ما به شما برای کسب اطلاعات در زمینه کشیدن پوست و هزینه های متعارف آن تماس با مطب دکتر مهدی سزاوار است که هم در جریان قیمت ها قرارمی گیرد و هم پزشک از نزدیک شما را معاینه خواهد کرد.

 

هزینه کشیدن پوست صورت مردان

 

هزینه عمل زیبایی صورت مردان

عمل های متفاوتی برای زیبایی و جراحی مردان استفاده می شود که جراحی چشم، جراحی بینی، عمل شقیقه و جراحی گردن و..از مهم ترین های آن ها است که در بالا برایتان مفصل توضیح دادیم. این هزینه ها سالیانه بر اساس اعلام نظام پزشکی متفاوت هستند و بر اساس شرایط و جراحی مورد نظر بیمار متفاوت خواهند بود. البته بیمارستان، کلینیک، پزشک و مواد مورد استفاده ای که در جراحی و روش زیبایی که بکار برده می شود هم در تعیین قیمت بسیار موثر است. اما بهترین توصیه و اقدامی که در این زمینه می توانید انجام دهید مراجعه به کلینیک و پزشکی است که تنها به فکر سود و دریافت پول از شما نیست و میخواهد مشاوره درست را به شما بدهد. در اینجا همانطور که گفتیم توصیه ما دکتر سزاوار است که با تماس و وقت گیری از دکتر میتوانید در جریان شرایط جراحی و هزینه های آن و در جریان اینکه شما اصلا کاندید مناسبی برای این کار هستید یا خیر، قرار بگیرید.

جمع بندی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمایل انسان ها برای زیبایی بیشتر و بهبود چهره شان افزایش یافته است. این روش ها در ابتدا تنها شامل زنان میشد اما به مرور زنان مردان نیز تصمیم گرفتند تا به اصلاح و زیبا سازی چهره خود بپردازند. انجام روش های زیباسازی و جراحی چهره مردان امروزه در ایران و جهان در حال انجام و رو به فزونی است. این تصمیم البته آنچنان هم سن و سال و قشر خاص نمی شناسند و در هر سنی ممکن است این تمایل در آنها ایجاد شود. برخی از آن ها در سنین جوانی به دنبال تغییر و بهتر شدن چهره کنونی خود هستند و برخی که سن و سال شان بیشتر است می خواهند با انجام این جراحی ها جوان تر از سن کنونی شان به نظر برسند.

انواع زیادی از جراحی های پلاستیک برای مردان امروزه در ایران و جهان انجام می شود که عمل زیبایی چشم، لیفت نخ صورت مردان، جراحی پلک، لیفت گردن، لیفت شقیقه، جراحی بینی، تغییر فرم و سایز چانه و کشیدن پوست از مهم ترین آن ها است.

یکی از مهم ترین اجزای صورت هر فردی چشم هایش است. شاید برای هر کسی پیش آمده باشد که با بررسی چهره خود به این نتیجه رسیده اید که با عمل زیبایی چشم هایتان، تغییر شگرف و موثری در ظاهرتان ایجاد می شود. عمل زیبایی چشم جزو جراحی های پلاستیک برای مردان است که در آن پزشک متخصص به اصلاح عیوب چشم می پردازد و با جراحی سعی می کند تا آنها را برطرف کند. جراحی چشم، جراحی پلک و لیفت صورت و شقیقه، عمل بلفاروپلاستی، جراحی زیبایی گودی چشم، تغییر رنگ چشم، عمل زیبای چشم افتاده، عمل زیبایی پف چشم، عمل بزرگ کردن چشم و جراحی زیبایی سیاهی چشم از سایر جراحی های زیبایی چشم است که طرفداران پروپاقرص زیادی دارد.

جراحی پلک یکی از مهم ترین و متداول ترین روش هایی است که در سراسر دنیا صورت می گیرد. یکی از جراحی های زیر شاخه این جرااحی، بلفاروپلاستی (جراحی پف پلک) است که در شادابی و جوانی پوست تاثیر به سزایی دارد. مورد دیگری که در داشتن چهره و ظاهری ایده آل بسیار موثر است، فرم بینی مناسب است. درست است که در ابتدا شاید زنان متقاضی بیشتر جراحی های بینی بودند اما با پیشرفت علم و جا افتادن این مساله در جوامع مختلف علایق مردان هم نسبت به این جراحی بالاتر رفت و در حال حاضر نیز تعداد متقاضیان مرد برای جراحی بینی روز به روز بالاتر می رود. همانطور که گفتیم انتخاب پزشک معالج از اهمیت بسیاری برخوردار است و بیمار باید آن را جدی گرفت. همانطور که انجام هرکاری نیاز به تخصص لازم دارد در زمینه جراحی زیبایی هم به همان صورت است. در جراحی صورت علاوه بر اینکه پزشک باید سعی کند تا بهترین نتیجه را برای بیمار حاصل کند، سلامتی او هم در گرو پزشک است. اگر شما هم فکر می کنید با جراحی زیبایی میتوانید اعتماد به نفس، موقعیت اجتماعی و کاری خود را بهبود بخشید می توانید با گرفتن وقت مشاوره از دکتر سزاوار نسبت به انجام این کار اقدام کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۵ رای

بهترین جراح فک، صورت و زیبایی تهران

مقالات مرتبط

گن بوکال فت چیست

گن بوکال فت چیست؟

عمل بوکال فت یکی از جراحی‌های زیبایی صورت محسوب می‌شود که در طول این جراحی چربی بین استخوان گونه و فک برداشته و صورت فرم

عفونت ایمپلنت دندان

عفونت ایمپلنت دندان

ابتلا به عفونت ایمپلنت دندان از سال 2000 میلادی به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. تحقیقات نشان می‌دهد که نیمی از روش‌های کاشت

هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب چیست؟

افزایش سن یا وزن ممکن است باعث ایجاد یکی از اصطلاحات پرکاربرد در زمینه زیبایی چهره یعنی “غبغب” شود. این وضعیت معمولاً ناشی از افتادگی

2 دیدگاه دربارهٔ «جراحی زیبایی صورت مردان»

    1. دکتر مهدی سزاوار

      سلام برای مشاوره باید حضوری تشریف بیارید. آقای دکتر کامل به سوالاتتون پاسخ میدن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *